EN RU
Загрузка...

PLAN.NET

СОЗДАВАЯ АКТУАЛЬНОСТЬ БРЕНДА

Plan.Net предлагает не только идеальную медийную стратегию, но также эффективные кампании и оптимальный подбор онлайн медиа каналов.

Мы гордимся нашими стратегиями, нашим планированием и нашими лучшими условиями медиабаинга. При этом суть нашей работы заключается в эффективности нашей коммуникации, которая отражается в высоких продажах. Мы регулярно производим мониторинг успешности наших кампаний с целью их оптимизации. Наша креативная команда разрабатывает кампании, точно рассчитанные на конкретный канал коммуникации и целевую аудиторию. Мы также задействуем нестандартные инструменты и методы для более точного охвата аудитории, такие как планирование динамического изображения и видео реклама.

Другими словами, мы действуем не только эффективно, но и креативно. Наши медийные кампании действительно работают.

Узнайте больше на:

+ Plan.Net

ВАШ КОНТАКТ

Данило Ланге

Данило Ланге
Генеральный директор

+7. 495. 644 29 24

E-Mail: d.lange@serviceplan.com

Glossar

Online media with conventional and innovative forms of advertising

The choice of media online has grown considerably in recent years. Media in the online domain is generally understood to mean all media content that can be accessed online. This includes editorial content, films, music etc.
In the context of online marketing, all possible forms of presenting online advertising campaigns are grouped together under online media. This includes both conventional advertising formats, such as skyscrapers, wallpaper and content ads in the display area, as well as modern moving image formats and striking, innovative advertising forms. Depending on the communication goal, coordinated media campaigns can increase sales or brand awareness, encourage customer loyalty, support customer acquisition etc. In close collaboration with the creative team it is determined which online media is more suited to achieving the campaign goal.

Innovative online media to increase brand awareness

Innovative advertising formats offer the user an experience, stand out in a positive way and by doing so, increase brand awareness. This combination of the appealing use of online media, exact control of campaigns for optimally reaching target groups, as well as continual campaign monitoring and optimisation ensures efficiency, brand awareness and a high response rate where applicable.